|

Zaskocz klientki: Jak doskonalić umiejętności obsługi klienta i podnosić jakość usługi.

Świetnie wykonana stylizacja rzęs to nie wszystko. Jakość samej usługi wiąże się ściśle z jakością OBSŁUGI. A dobra obsługa to przede wszystkim topowy serwis klienta, oparty na dbałości o każdy, najdrobniejszy szczegół. 

Posłuchaj rozmowy, do której zaprosiłam Bożenę Jakubowicz- stylistkę rzęs z Anglii. Wymieniamy się w niej doświadczeniem opartym na 10 letniej pracy z klientkami w stylizacji rzęs. Dowiesz się z niej, jak tworzyć serwis klienta, który sprawi, że Twoje usługi wskoczą na najwyższy poziom. 

Odbierz też fantastyczny prezent w postaci workbook “Obsługa klienta w branży beauty” przygotowany przez Bożenkę

. Listen to “#86 Zaskocz klientki: Jak doskonalić umiejętności obsługi klientek i podnosić jakość serwisu” on Spreaker.

 


 

A jeśli czujesz niedosyt i chcesz posłuchać więcej odcinków uzupełniających tematykę obsługi klienta w stylizacji rzęs, zapraszam do pozostałych odcinków 

Podobne wpisy