Zaskocz klientki: Jak doskonalić umiejętności obsługi klienta i podnosić jakość usługi.
Świetnie wykonana stylizacja rzęs to nie wszystko. Jakość samej usługi wiąże się ściśle z jakością OBSŁUGI. A dobra obsługa to przede wszystkim topowy serwis klienta, oparty na dbałości o każdy, najdrobniejszy szczegół.
Posłuchaj rozmowy, do której zaprosiłam Bożenę Jakubowicz- stylistkę rzęs z Anglii. Wymieniamy się w niej doświadczeniem opartym na 10 letniej pracy z klientkami w stylizacji rzęs. Dowiesz się z niej, jak tworzyć serwis klienta, który sprawi, że Twoje usługi wskoczą na najwyższy poziom.
Odbierz też fantastyczny prezent w postaci workbook “Obsługa klienta w branży beauty” przygotowany przez Bożenkę
Listen to “#86 Zaskocz klientki: Jak doskonalić umiejętności obsługi klientek i podnosić jakość serwisu” on Spreaker.
A jeśli czujesz niedosyt i chcesz posłuchać więcej odcinków uzupełniających tematykę obsługi klienta w stylizacji rzęs, zapraszam do pozostałych odcinków