|

Mniej klientów, więcej satysfakcji.

Koncepcja budowania swoich usług z założeniem zamkniętej, niewielkiej grupy klientów jest wciąż mało popularna, a często w ogóle nieznana. Polega ona na ograniczeniu ilości nabywców usług do minimum i skupieniu się na udoskonalaniu serwisu. O tym jakie korzyści płyną z takiego podejścia do świadczenia usług i ile satysfakcji przynosi praca z niewielką grupą klientów opowiadam w odcinku.

P.S. A z okazji zbliżajcych się świąt wielkanocnych polecam odcinek o tym, jak to się robi w Norwegii. Znajdziesz go TUTAJ

 

Listen to “#70 Mniej klientów, więcej satysfakcji” on Spreaker.

Podcast znajdziesz w aplikacjach







https://youtu.be/RO_0Ay0I3yU

Obserwuj mnie po więcej 

Podobne wpisy

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *